Uit persoonlijke ervaring weten wij bij Audias dat er bij het overlijden van een dierbare enorm veel op de nabestaanden afkomt. Niet alleen moet er van alles geregeld worden, maar de telefoon zal roodgloeiend komen te staan, vooral in de periode tussen het moment van overlijden tot aan de uitvaart.

Wij kunnen ons voorstellen dat het soms even te veel is om al deze telefoontjes te beantwoorden in deze moeilijke tijd.

Onze ervaren telefonistes (m/v) staan alle bellers voor uw klant te woord. Wij nemen het bericht aan en noteren de contact informatie van de beller. De familie ontvangt van ons inloggegevens van het online InterMessenger berichtensysteem waar zij de  berichten terug kunt lezen. Tevens worden alle berichten na binnenkomst direct naar een e-mailadres naar keuze verzonden. Dringende zaken zullen wij per SMS doorgeven.

Daarnaast kan de telefoniste, indien gewenst, een aantal vragen alvast voor de familie beantwoorden om hen hierin te ontlasten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de locatie van de uitvaart, wel of geen bloemen, enz. Tevens is het mogelijk een condoleance aan de telefoniste door te geven.

 

De voordelen:

  • Met een telefoontje binnen een paar uur geregeld.
  • De telefoon wordt altijd op warme en persoonlijke wijze  beantwoord.
  • 24 uur per dag, 7 dagen in de week “bereikbaar”.
  • Met Audias lijkt het, in ieder geval aan de telefoon, alsof er altijd iemand thuis is (bij de familie thuis of in het huis van de overledene). Ook criminelen lezen de rouwadvertenties!
  • Men kan doorschakelen op momenten dat daar het meeste behoefte aan is,  maar  de telefoon kan ook gedurende de gehele looptijd doorgeschakeld staan.
  •  De voicemail hoeft niet steesds beluisterd te worden.
  • Er kunnen zo veel telefoons als gewenst doorgeschakeld worden naar een speciaal voor uw klant gereserveerd telefoonnummer.  Desgewenst kan ook het telefoonnummer van de overledene hiernaar doorgeschakeld worden.
  • Indien gewenst kunnen wij meerdere doorschakelnummer verstrekken, voor bijvoorbeeld overleden ZZP-ers.
  • Alle berichten worden duidelijk en direct bezorgd, per e-mail én via het InterMessenger berichtensysteem.
  • U kunt deze dienst uit uw eigen naam aan uw klant aanbieden.
  • Omdat u het abonnement afsluit worden de kosten middels uw totaal factuur vergoed door de uitvaartverzekering.
  • De familie geeft zelf aan hoe wij de telefoon  zullen beantwoorden en welke informatie wij aan de beller kunnen en/of  mogen verstrekken.
  • Audias verplicht zich, en al haar medewerkers, tot geheimhouding van alle aan haar toevertrouwde informatie. De gegevens komen dus nooit “op straat” te liggen.

 

Standaard hebben wij gekozen voor een looptijd van 8 dagen, ingaande na overlijden, waarbij verlenging per week mogelijk is. Uiteraard kunnen wij ook een stuk maatwerk leveren voor andere momenten waarop men van onze diensten gebruik zou willen maken.

 

Met een telefoontje of een mailtje naar Audias heeft u het binnen een paar minuten voor uw klant geregeld.

Wanneer wij de aanvraag van u, met de gegevens van uw klant hebben ontvangen verstrekken wij z.s.m een doorschakelnummer aan de familie:

Op Werkdagen van 8.00 – 18.00 uur binnen 2 uur

In Weekenden van 10.00 – 16.00 uur binnen 4 uur

’s Avonds en ’s nachts binnen 12 uur

 

Wij zullen de activatie zelf per SMS aan de familie melden.

 

Er zijn verschillende manieren om een toestel door te schakelen. Indien de familie niet weet hoe zij een toestel door moeten schakelen kunnen zij voor hulp onze telefonistes bellen op ons algemene telefoonnummer 024 – 7111 222.

 

NB: er zijn een aantal providers die doorschakelen niet ondersteunen. Bij ons tot nu toe bekend zijn:

  1. Hollands Nieuwe
  2. Telfort

 

Indien men na de eerste 8 dagen de dienst wil verlengen kan de familie telefonisch of per e-mail rechtstreeks contact met ons opnemen.

 

Tarieven Mini-Abonnement

 


terug