BRONS (inclusief 10 tikken*)

ZILVER (inclusief 30 tikken*)

GOUD (inclusief 60 tikken*)

PLATINUM (inclusief 100 tikken*)

FLEX-INSTAP (inclusief 3 tikken*)

VAKANTIE (exclusief tikken*)

*Onder een tik wordt verstaan; Het aannemen van een gesprek met een tijdsduur van 2 minuten, iedere 2 minuten daaropvolgend is een extra tik.

 

 

Omdat geen bedrijf het zelfde is kan het zijn dat u andere wensen heeft, wij maken dan ook graag een offerte op maat.

 


 

Voor alle abonnementen geldt dat u de telefoon indien gewenst de hele dag doorgeschakeld kan laten staan, maar u kunt ook zelf kiezen voor de momenten waarop u even niet telefonisch gestoord kan of wil worden. U kunt zoveel toestellen doorschakelen als u wilt.

Indien u beschikt over meerdere telefoonnummers die allemaal op eigen wijze moeten worden beantwoord kunt u extra doorschakelnummers in uw abonnement opnemen.

Standaard hebben onze doorschakelnummers het kengetal 024. Indien u toch liever een ander kengetal heeft kunt u dit uiteraard met ons regelen.

Onze telefonistes beantwoorden de telefoon met uw firmanaam en handelen het telefoontje voor u af op een wijze die vooraf met u is afgesproken. Zo kan het zijn dat de telefoniste de telefoontjes voor u filtert en telefoontjes die u absoluut wél zelf wilt beantwoorden worden naar u doorverbonden.

 


 

24/7-Abonnement

Met het 24/7-Abonnement bent u 24 uur per dag, 7 dagen in de week telefonisch bereikbaar.

Dit abonnement is ideaal voor de uitvaartverzorger en meldkamers.

 

Dag-Abonnement

Met het dag-abonnement kunt u uw telefoon van van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur ’s morgens tot 18.00 uur ’s avonds door onze telefonistes laten beantwoorden. Zo heeft u uw handen vrij voor uw kernwerkzaamheden, vergaderingen, administratie, klantbezoeken enz. terwijl u tóch geen gesprek mist.

 

6/7-Abonnement

Met het 6/7-abonnement kunt u uw telefoon van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18.00 uur, op zaterdag van 9.00 uur tot  17.00 uur en op een koopavond naar keuze van 18.00 uur tot 21.00 uur door onze telefonistes laten beantwoorden.

Dit abonnement is ideaal voor bijvoorbeeld winkels in combinatie met de optie om de telefoon vertraagd door te schakelen. Deze zal dan eerst een aantal keren bij u overgaan, zodat u deze zelf kan beantwoorden indien u daar toe in de gelegenheid bent. Wanneer u een klant aan het helpen bent schakelt de telefoon na 5x overgegaan te zijn door naar Audias. Zij zal het telefoontje voor u “afhandelen” op de wijze zoals u dat graag zou willen. (denk hierbij bijvoorbeeld aan het maken van een terugbelverzoek óf het aannemen van een bestelling)

Op koopzondagen kunt u, indien gewenst, een losse dag extra aanvragen.

 

Vakantie-Abonnement

Met het vakantie-abonnement gaat u zorgeloos op vakantie en is uw bedrijf tóch bereikbaar. U kunt hierbij kiezen voor alle bovenstaande abonnementsvormen ( dag, 6/7 of 24/7).

Omdat u van te voren al een abonnement heeft afgesloten is de informatie bekend bij de telefonistes en  is een e-mailtje of een telefoontje naar Audias genoeg om uw abonnement te activeren. Het abonnement start en stopt, zonder tegenbericht, op de door u aangegeven dagen en wanneer u er geen gebruik van maakt hoeft u er ook niets voor te betalen.

 

Download onze Tarieven

 

Terug